Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy (poniżej).
Czas wysyłki zamówień nie przekracza 5 dni roboczych, licząc od daty zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego, nie dotyczy to zamówień złożonych w trybie przedsprzedaży.
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem Poczty Polskiej lub udostępnia do odbioru przez klienta w swojej siedzibie.
W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
Warunki dostawy:
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Cennik dostawy:
13 pln – przesyłki w Polsce (przesyłka ekonomiczna do 1kg, gabaryt A)
36 pln – przesyłki w Europie (do 0,5kg)
48 pln – przesyłki poza Europą (do 1kg)
Zamówienia o wartości powyżej 200 pln realizowane na terenie Polski są objęte darmową dostawą i są wysyłane na koszt sklepu.
Ceny przesyłek niestandardowych będą ustalane indywidualnie.
REKLAMACJE
Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru.
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres: Fundacja Laja, ul. Zamkowa 3 abc, 43-400 Cieszyn, Polska lub złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: info@puerh.pl
Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
Jeżeli Klient wybrał inny sposób dostarczenia zmówionych produktów w inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Drodzy przyjaciele, aktualnie wysyłamy zamówienia do Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czech, Niemiec, Rumunii, Słowenii, Węgier, Belgii, Danii, Holandii, Norwegii, Luksemburga, Litwy, Łotwy, Estonii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Słowacji, Szwecji, Finlandii, Grecji, Malty, Irlandii, Polski, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych (USA) oraz Kanady. Jeśli Twojego kraju nie ma na tej liście, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Dbajcie o siebie i życzymy Wam dobrej herbaty! Odrzuć